Smart rus

springer

Smart rus

bl

president1ПОСЛАНИЕ ПРЕЗИДЕНТА РК
« Февраль 2021 »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28

КОНТАКТЫ

• Адрес: Жамбылская область, г.Тараз, п-кт Толе би 69А  

• Телефон: 8(7262)-54-61-81

• E-mail: ins_pk@mail.ru

Формирование грамотного письма школьников

3 февраля старший преподаватель кафедры методики преподавания естественнонаучных и гуманитарных дисциплин Жамбыл  – «Өрлеу» Лайла Сейдазимова для учителей казахского языка и литературы средних школ провела мастер-класс на тему «Повышение навыков письма учащихся с применением структурных шаблонов».
Вопрос о формировании грамотного письма школьников всегда волновал ученых лингвистов, методистов и учителей. А формирование грамотного письма у школьников – одна из самых трудных задач, которую приходится решать учителю. Именно эта задача обозначена как важнейшая программная установка.
Поэтому, в ходе мастер-класса рассмотрены вопросы внедрения в практику видов структурных шаблонов для повышения навыков письма у учащихся, также на практических примерах продемонстрированы методы обеспечения работы со всеми шагами правописания.
 
 
В ходе мастер-класса тренер филиала ознакомила участников с методами, способствующих развитию письменных навыков учащихся, которые помогают учителю в организации деятельности учащихся начиная с планирования, написания первоначального варианта, коррекцией, и заканчивая проверкой, а также помогают развивать навыки правописания у учащихся, заинтересовать их к письму.
На уроке казахского языка участникам были продемонстрированы алгоритмы написания эссе, объявления,  биографии учащихся, разъяснены внутренние и внешние эффекты организации правописания, представлена диаграмма исследования вопросов.
Во все временв поиск эффективных способов формирования грамотного письма у школьников – была и остается одной из актуальных проблем современной методики преподавания языкам.
В конце мероприятия участники сделали вывод, что от того, насколько полно будут сформированы навыки правописания ученика, зависит его орфографическая и речевая грамотность, способность усваивать язык в письменной форме.
 
Гульхан Аманова,  старший преподаватель кафедры МПЕиГД
 
Подробнее ...

Оқушылардың сауатты жазу дағдысын қалыптастыру

3 ақпан күні Жамбыл – «Өрлеу» институтының жаратылыстану және гуманитарлық пәндерді оқыту әдістемесі кафедрасының аға оқытушысы Лайла Сейдазимова облыстық орта білім беру ұйымдарының қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдеріне  «Құрылымдық нұсқаулықтар арқылы оқушылардың жазылым  дағдысын арттыру» тақырыбында онлайн шебер-сынып өткізді.  
Оқушылардың сауатты жазуын қалыптастыру мәселесі әрдайым лингвистер, әдіскерлер мен мұғалімдерді алаңдатқан мәселенің бірі ретінде өз өзектілігін жойған жоқ. Ал оқушылардың сауатты жазуын қалыптастыру – мұғалім шешетін ең қиын міндеттердің бірі. Дәл осы міндет маңызды бағдарламалық мәселе ретінде күн тәртібінен түспей отыр.  
Сондықтан да өткізілген шебер-сынып барысында қатысушылармен оқушылардың жазылым дағдысын арттыруда құрылымдық нұсқаулықтар түрлерін тәжірибеге ендіру мәселесі талқыланып, жазылымның барлық қадамдарымен жұмыс жасауды қамтамасыз етудің практикалық әдістері көрсетілді.  
 
 
Филиал тренері қатысушыларға шебер-сынып барысында  жазылымды жоспарлаудан бастап, алғашқы нұсқасын жаздырту, түзету, тексеруге дейінгі оқушылардың әрекетін ұйымдастыруда мұғалімге көмекке келетін, оқушылардың жазылым дағдыларын дамытуға көмектесетін, оларды жазылымға қызықтыруға арналған сабақ барысында қарастырылған әдіс-тәсілдерді таныстырды.
Құрылымдық нұсқаулықтармен жұмыс жасау – белсенді іс-әрекеттерсіз атқарылатын жазылым дағдысын дамытуға, оған жаңа бір леп беріп, оқушы шығармашылығын арттыру үшін мұғалімге көмекке келетін жол екендігі іс-шара барысында дәлелденді.
Сонымен қатар қатысушыларға қазақ тілі сабағында оқушылардың эссе, хабарландыру, өмірбаян жазу алгоритмдері көрсетіліп, жазылымды ұйымдастырушы ішкі және сыртқы әсерлер, нанымды жазылым туралы түсінік беріліп, мәселелерді зерттеу диаграммасы таныстырылды.
Барлық уақытта да оқушылардың сауатты жазуын қалыптастырудың тиімді тәсілдерін іздестіру – тілдерді оқыту  әдістемесінің өзекті проблемаларының бірі болды және болып қала береді.
Іс-шараның соңында қатысушылар оқушының жазу дағдыларының қаншалықты толық қалыптасатындығына байланысты оның орфографиялық және сөйлеу сауаттылығы, тілді жазбаша түрде меңгеру қабілеттілігі байланысты деген қорытынды жасады.
 
Гульхан Аманова,  ЖжГПОӘ кафедрасының аға оқытушысы
 
Подробнее ...
Подписаться на этот канал RSS
 
nazarbayevПРЕЗИДЕНТ РК
 
МИНИСТР ОБРАЗОВАНИЯ И НАУКИ РК
 
akhmetovaПРЕДСЕДАТЕЛЬ ПРАВЛЕНИЯ
АО "НЦПК "ӨРЛЕУ"
 
DSC 3926x3926 ДИРЕКТОР
ФАО "НЦПК "ӨРЛЕУ"
 
DSC 3926x3926ЛУЧШИЙ РАБОТНИК МЕСЯЦА
Грицинина И.В.
 

ВИДЕОГАЛЕРЕЯ